Å lytte til og rettleie elevane i naturfag: Oppgåve til neste gong

De har i tidlegare økter arbeidd med ein elevsamtale om CO2-fangst. Denne klasseromssamtalen tok utgangspunkt i ein tekst frå Nysgjerrigper som elevane hadde lese (lenke til teksten). Les gjennom denne teksten på nytt, men denne gongen med blikk for koss teksten pakkar ut og pakkar inn fagstoffet, altså ‘semantiske bølgjer’. Arbeid deretter med desse oppgåvene: 

  • Identifiser hvordan teksten både pakker ut og pakker inn fagstoffet. 

  • Diskuter hvordan du som lærer kan veilede elevene i en samtale med utgangspunkt i denne teksten.  

  • Ser du faglige poeng fra teksten du vil at eleven skal lande i og ta med seg videre? 

Gjer notat undervegs, og ta med notata til neste gong. Bruk avsett tid i økta her til å starte på arbeidet og gjer ferdig arbeidet i mellomtida fram til neste økt (5). Avtal gjerne å løyse oppgåva i par eller grupper.