Hopp til hovedinnhold
Lese- og skriveløftet
Meny
Søk
Barnetrinn
Barnehage
Barnetrinn
Ungdomstrinn
Videregående
Eiere og ledelse
Barnehage
Språk og leseaktiviteter
Språkhverdag
Overgang fra barnehage til skole
Språkvansker
Blogg
Brobyggeren
Barnetrinn
Oppstart
Lesing som grunnleggende ferdighet
Skriving som grunnleggende ferdighet
Begynneropplæring
Lesing og skriving i fag
Gutar, jenter og lesing
Flerspråklige elever
Vansker med språk, lesing og skriving
Elever med stort læringspotensial
Blogg
Ungdomstrinn
Oppstart
Fagspesifikk lesing og skriving
Fagovergripende lesing og skriving
Lesing, skriving og digitale teknologier
Vansker med språk, lesing og skriving
Elever med stort læringspotensial
Gutar, jenter og lesing
Flerspråklige elever
Blogg
Videregående
Oppstart
Fagovergripende lesing og skriving
Fagspesifikk lesing og skriving i studieforberedende
Fagspesifikk lesing og skriving i yrkesfag
Lesing, skriving og digitale teknologier
Vansker med språk, lesing og skriving
Gutar, jenter og lesing
Flerspråklige elever
Blogg
Eiere og ledelse
Barnehage – Gjennomføring av kompetanseutvikling ved bruk av Språkløyper
Skole - Gjennomføring av kompetanseutvikling ved bruk av Språkløyper
Overgang fra barnehage til skole
Snarveier
Språkløyper-bloggen
Aktuelt
Se filmen
Språkkommuner
Om Språkløyper
Barnetrinn
Begynneropplæring
Skole-hjem-samarbeid
Skole-hjem-samarbeid – Del 1: Lekser
NESTE >
Hva skal og kan lekser brukes til?
Hva sier forskning om bruk av lekser? Og hva sier Utdanningsdirektoratet?
NESTE >